تیم ملی ایتالیا آرشیو خبر ها
هیچ تضمینی برای حضور در یورو 2021 وجود ندارد

هیچ تضمینی برای حضور در یورو 2021 وجود ندارد

رقابت های یورو 2020 که به دلیل شیوع ویروس کرونا یک سال به تعویق افتاد می تواند برای برخی بازیکنان خبری خوش و برای چندی دیگر خبر نه چندان خوشایندی باشد. بازیکنانی که کمی از شرایط سنی بالاتری برخوردارند و شاید با این تعویق یک ساله رقابت ها، شانس حضور در این مسابقات را از دست بدهند.

 

در میان بازیکنان یووه می توان به جورجو کیه لینی اشاره کرد، مدافعی که مطمئنا یک فصل دیگر در یووه بازی خواهد کرد اما این تضمینی برای حضورش در رقابت های یورو 2021 نخواهد بود.

 

شرایط بونوچی نیز مشابه اوست و احتمال دارد این دو مدافع بیانکونری نتوانند تیم ملی کشورشان را همراهی کنند. در میان بازیکنان جوان تر نیز شرایط برخی از جمله فدریکو برناردسکی نیز می تواند دستخوش تغییراتی شود، او اگر خواهان پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورش است باید یا توان و قدرت خود را بسیار بالاتر ببرد و یا عازم تیم دیگری شود که در ان تیم فرصت و ثبات بیشتری برای بازی کردن داشته باشد.

 

با این حال این تنها یک پیش بینی ست و هیچ چیز تا آن لحظه مشخص نیست باید دید امادگی هر یک از این بازیکنان در نزدیکی به اغاز رقابت ها توسط مربی تیم ملی ایتالیا چطور ارزیابی میشود و کدام بازیکنان در سیستم مربی مفیدتر و کارامدتر خواهند بود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: